نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون ده چرخ
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون ده چرخ– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-حمل بار مشهد-باربری مشهد به تهران-اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد-باربری مشهد به شیراز-باربری آنلاین مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-بهترین باربری مشهد خواهیم پرداخت.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون ده چرخ- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون ده چرخ از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

بدون شک یکی از مواردی که هنگام جابه‌جایی کالا باید به آن توجه شود، نوع خودروی حمل بار است. شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها با توجه به نوع کالای ارسالی و ابعاد آن، بهترین نوع ماشین حمل بار را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

ابعاد کامیون

ماشین‌های حمل بار با توجه به ابعاد و کاربری که دارند به دودسته خودروهای درون‌شهری و سبک و خودروهای برون‌شهری و سنگین دسته‌بندی می‌شوند. ابعاد کامیون درون‌شهری به‌مراتب بسیار کم‌تر از ابعاد ماشین حمل بار برون‌شهری است. به دلیل محدودیت‌هایی که ماشین‌های حمل بار سنگین در تردد در معابر شهری دارند، معمولاً از خودروهای سبک‌تر برای حمل بارهای کوچک در معابر شهری استفاده می‌کنند.

در اتو بار و باربری ها به‌صورت کلی از سه دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:

۱-باربری با استفاده از ماشین‌های سبک: وانت، وانت پراید، وانت نیسان

۲-باربری با استفاده از ماشین‌های نیمه سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، کامیونت

۳-باربری با استفاده از ماشین‌های سنگین: کفی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، کفی تانکر فاو و…

ابعاد کامیون ده چرخ

شاید برای عموم مردم کامیون نام یک نوع ماشین باشد؛ اما کامیونها انواع مختلف دارند. درواقع یک نوع از کامیون‌ها، کامیون ده چرخ نام دارد. کامیون ده چرخ وسایل حمل‌ونقل و حمل باری هستند که برای باربری‌های سنگین تا وزن 22 تن، طول 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر استفاده می‌شوند.

ابعاد کامیون تک

از سری خودروهای حمل بار برون‌شهری است که مناسب حمل بار با وزن بالا و مسافت طولانی‌تر است. امکان تردد در معابر شهری در طول روز بین ساعات 6 صبح تا 10 شب را ندارند. کامیون‌هایی هستند که با دو محور و شش چرخ به‌طور میانگین ۱۰–۱۲ تن بار مجاز حمل می‌کنند و دارای طول نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر می‌باشند. حداکثر تناژ قابل‌حمل توسط آن‌ها 10 تن است.

ابعاد کامیون جفت

معمولاً برای حمل کالاهایی با وزن بیش از 15 تن مورداستفاده قرار می‌گیرند. همانند کامیون تک برای حمل بار برون‌شهری مورداستفاده قرار می‌گیرد. دارای 3 محور و حداقل 10 چرخ می‌باشند. حداکثر طول آن‌ها 6.8 تا 7 متر و عرض آن‌ها نیز 2.35 تا 2.45 متر است.

ابعاد کامیون ترانزیت

از تریلی ترانزیت عموماً برای حمل بار در سطح بین‌المللی و مسافت طولانی استفاده می‌کنند. در تریلی ترانزیت به دلیل محافظت بیشتر از بار دارای بدنه و سقف می‌باشد. قسمت بار تریلی‌های ترانزیت در مقابل آب و ضربه مقاوم است. کاربرد این تریلی‌ها برای جابجایی بارهایی است که نیاز به محافظت بیشتری دارند و معمولاً در مسافت‌های طولانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اغلب برای حمل بارهای با وزن تقریبی 22 تن، طول حدوداً 12.2 تا 13.6 متر و عرض 2.5 متر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تهران با کامیون ده چرخ– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-حمل بار مشهد-باربری مشهد به تهران-اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد-باربری مشهد به شیراز-باربری آنلاین مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-بهترین باربری مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون ده چرخ از مشهد به تهران،حمل بار با کامیون ده چرخ به تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: